Кільце ущільнювача, колінчастий вал AJUSA 15037900
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
5 | на складі | 672 грн |
- AUDI
- CITROEN
- FORD
- MERCEDES-BENZ
- MITSUBISHI
- PEUGEOT
- RENAULT
- ROVER
- SEAT
- SKODA
- VOLVO
- VW
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
5 | на складі | 672 грн |
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 11
Ширина 2 [мм]: 9
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал блоку двигуна: алюміній
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 12
Внутрішній діаметр: 85
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 12
Альтернативний ремкомплект: 829.056
Внутрішній діаметр: 85
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 11
Вага, кг]: 0,058
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Необхідна кількість: 1
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Товщина [мм]: 11
Висота 1 [мм]: 12
Внутрішній діаметр 1 (мм): 85
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Висота 1 [мм]: 11
Внутрішній діаметр 1 (мм): 85
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Для оригінального номера: 068 103 051 G
Висота [мм]: 11
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Висота [мм]: 11
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Сторона встановлення: з боку коробки передач