Сальник коленвала на LADA SAMARA
Внутрішній діаметр: 28
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 28
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 7
Вага, кг]: 0,04
Сторона встановлення: передня сторона
Форма: О-форма
Внутрішній діаметр: 28
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 80
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 10
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 10
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 10
Висота [мм]: 10
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827S LD
Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 28
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 42
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Висота 1 [мм]: 10
Внутрішній діаметр 1 (мм): 80
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Висота 1 [мм]: 15,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 93
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: З фланцем
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 133,5
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 155
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач