Гарантія та повернення
Умови повернення:
- Товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в повній комплектності, в якій його було відпущено клієнту, незалежно від причини повернення, упаковка не повинна бути пошкоджена або забруднена, містити будь-які написи;
- Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням з нашим менеджером;
- Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів;
- Потрібно мати товарний чек на куплений товар.
Для оформлення повернення потрібно:
- Узгодити повернення з нашим менеджером;
- Товарний чек;
- Запчастина в комплектності продажу.
Для оформлення гарантії потрібно:
- Узгодити повернення з нашим менеджером;
- Копія замовлення-наряду СТО на встановлення та зняття запчастини із записом у якій є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об`єм двигуна, номер кузова (VIN код) , пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин;
- Товарний чек;
- Акт рекламації заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова (VIN код), параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та докладним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля, в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою СТО);
- Копії документів СТО підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з держ. реєстрації);
- Реклама запчастини в комплектності продажу.
Товар не підлягає поверненню, якщо:
- Був у використанні і має сліди використання: подряпини, сколи, потертості;
- Не збережено всі ярлики та заводське маркування;
- Є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- Було проведено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
- Надається не в комплектності продажу.
Гарантійні зобов`язання не поширюються на такі несправності:
- Природне зношування або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження, нанесені клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- Ушкодження внаслідок стихійного лиха;
- Ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги;
- Ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з`єднання та підключення товару до інших несправних виробів;
- Ушкодження та/або прискорене зношування, викликані впровадженням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- Продовження експлуатації запчастини після виявлення дефекту;
- Ушкодження внаслідок неповного використання комплекту, вузла або агрегату;
- Несправності (особливо деталей підвіски та кермового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівних та/або пошкоджених ділянках дороги та бездоріжжя;
- Несправності внаслідок проведення монтажу та/або демонтажу деталі клієнтом самостійно або на СТО, яке не має сертифікату на проведення даного виду робіт.
Гарантія не поширюється на:
- Витратні запасні частини та матеріали (олії, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання;
- Електричні товари та обмежується фактом працездатності до моменту монтажу.
Товар підлягає поверненню, якщо:
- Має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва чи зберігання);
- Була здійснена помилка менеджера при підборі товару;
- Зроблено помилку через різночитання технічної документації;
- Була здійснена помилка складу при відборі Вашого товару.
Також:
- Пам`ятайте, що зовнішній вигляд товару може відрізнятися від фотографії на сайті;
- За товар, пошкоджений під час транспортування перевізником, компанія не несе відповідальності;
- При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні, якщо повернення не пов`язане з помилкою менеджера;
- Ми повернемо вам гроші після прийняття повернення не пізніше ніж через 10 робочих днів
- Менеджер має право вимагати у клієнта інші супутні документи для з`ясування прічини виникнення повернення чи рекламації;
- Претензії, пов`язані з порушенням або пошкодженням упаковки, комплектацією, втратою товарного вигляду, приймаються на момент отримання товару клієнтом.
Всі моменти регулюються чинним Законом України «Про захист прав споживачів»