ШРУС, ШРУС із пильником на FORD TRANSIT
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 27
Діаметр прокладки [мм]: 57
Діаметр шарніру [мм]: 101
Довжина [мм]: 684
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 28
Кільце-ABS, діам. [мм]: 104
Приводні вали/вали відбору потужності: з контурним валом
Розмір різьблення: M24x2.0
Сторона встановлення: з боку колеса
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Число зубців кільця ABS: 48
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 29
Діаметр прокладки [мм]: 57
Діаметр шарніру [мм]: 106
Довжина [мм]: 647
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 28
Кільце-ABS, діам. [мм]: 104
Приводні вали/вали відбору потужності: з контурним валом
Розмір різьблення: M24x2.0
Сторона встановлення: з боку колеса
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Число зубців кільця ABS: 48
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 29
Діаметр прокладки [мм]: 57
Діаметр шарніру [мм]: 106
Довжина [мм]: 643
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 28
Кільце-ABS, діам. [мм]: 104
Приводні вали/вали відбору потужності: з контурним валом
Розмір різьблення: M24x2.0
Сторона встановлення: з боку колеса
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Число зубців кільця ABS: 48