Начните с выбора автомобиля:

Выберите свой автомобиль, это позволяет отобразить только нужные запчасти для Вашего автомобиля.





Гарантия и возврат

Умови повернення:

  1. Товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в повній комплектності, в якій він був відпущений клієнту, не залежно від причини повернення, упаковка не повинна бути пошкоджена або забруднена, містити будь-які написи;
  2. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням з нашим менеджером;
  3. Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки;
  4. Потрібно мати товарний чек на куплений товар.

Для оформлення повернення потребується:

  1. Узгодити повернення з нашим менеджером;
  2. Товарний чек;
  3. Рекламаційна запчастина в комплектності продажу.

Для оформлення гарантії потребується:

  1. Узгодити повернення з нашим менеджером;
  2. Копія наряд-замовлення СТО на установку і зняття запчастини із записом в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, номер кузова (VIN код), пробіг автомобіля ) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин;
  3. Товарний чек;
  4. Акт рекламації заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова (VIN код), параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент установки і на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини і детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилась заміна запчастини (з печаткою СТО);
  5. Копії документів СТО підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з держ. Реєстрації);
  6. Рекламаційна запчастина в комплектності продажу.

Товар НЕ підлягає поверненню, якщо:

  1. Був у вжитку і має сліди використання: подряпини, відколи, потертості;
  2. Не збережені всі ярлики і заводське маркування;
  3. Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  4. Було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  5. Надається не в комплектності продажу.

Гарантійні зобов'язання НЕ поширюються на наступні несправності:

  1. Природний знос або вичерпання ресурсу;
  2. Випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, попадання всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
  3. Пошкодження в результаті стихійних лих;
  4. Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги;
  5. Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших несправних виробів;
  6. Пошкодження та/або прискорений знос, викликані впровадженням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  7. Продовження експлуатації запчастини після виявлення дефекту;
  8. Пошкодження в результаті не повного використання комплекту, вузла або агрегату;
  9. Несправності (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівних та/або пошкоджених ділянках дороги і бездоріжжя;
  10. Несправності в результаті проведення монтажу та/або демонтажу деталі клієнтом самостійно або на СТО яке не має сертифікату на проведення даного виду робіт.

Гарантія НЕ поширюється на:

  1. Витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання;
  2. Електричні товари, і обмежується фактом працездатності до моменту монтажу.

Товар підлягає поверненню, якщо:

  1. Має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання);
  2. Була здійснена помилка менеджера при підборі товару;
  3. Скоєна помилка через різночитання технічної документації;
  4. Була здійснена помилка складу при відборі Вашого товару.

Також:

  1. Пам'ятайте, що зовнішній вигляд товару може відрізнятися від фотографії на сайті;
  2. За товар, пошкоджений під час транспортування перевізником, компанія відповідальності не несе;
  3. При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні, якщо тільки повернення не пов'язане з неправильним підбором менеджера;
  4. Ми повернемо вам гроші після прийняття повернення, не пізніше ніж через 5 робочих днів;
  5. Менеджер має право вимагати у клієнта інші супутні документи для з'ясування причини виникнення повернення або рекламації;
  6. Претензії, пов'язані з порушенням або пошкодженням упаковки, комплектацією, втратою товарного вигляду, приймаються в момент отримання товару клієнтом, але не пізніше 1 дня після отримання.

Усі моменти регулюються діючим Законом України «Про захист прав споживачів»